ناگفته ها

گذری بر زشتی ها و زیبایی های پنهان

ناگفته ها

گذری بر زشتی ها و زیبایی های پنهان

به نام خدا

سلامُ

 

من احسان هستم. عکسم همینه که می بینین!

 

فکر نمی کنم نیاز به معرفی کردن باشه چون خیلی مهم نیست. فقط اونهایی که منو نمی شناسن بدونن که من کامپیوتر علم وصنعت خوندم و الان هم توی همین زمینه کار می کنم. تا چند وقت دیگه هم اگه خدا بخواد از حضور دوستان مرخص می شم.

 

خیلی وقته که دارم وبلاگ های اطرافیان رو می خونم. حسام، فرهاد (کرمانی!)، فرشته و .... راستش هر دفعه خواستم شروع کنم به نوشتن دیدم کارم کپی می شه. چون با خوندن مطالب دیگران می رم توی اون حس و حال و چیز جدیدی در نمی آد. 

 

آخرش دیدم که داره دیر می شه و باید بالاخره از یک جایی شروع کرد... برای همین از امروز شروع کردم. امیدوارم با کمک شما بتونم خط اصلی وبلاگم رو در کوتاهترین مدت پیدا کنم.

 

متشکرم.

نظرات 4 + ارسال نظر
مهدی چهارشنبه 21 شهریور 1386 ساعت 08:33 ق.ظ http://www.ندارم.com

سلام
آرزوی موفقیت دارم
گرچه مطمئنم میشی
مهدی

چاکر آقا مهدی!

گفتم دیگه الان رفتی مایکروسافت!!!

امیر پاکدل چهارشنبه 21 شهریور 1386 ساعت 08:39 ق.ظ

سلام فراوان خدمت آقا احسان گل
خیلی وقت بود ازت خبری نداشتم، فکر می‌کردم رفتی اونور دنیا...
امیدوارم که هرچه زود تر از شر ما و این مملکت خلاص بشی
موفق باشی
;)

شرمنده کردی بابا! دلمون برات تنگ می شه!

امیدوارم شما هم هر چه زودتر از اونجایی که هستی خلاص شی!!!

فرشته پنج‌شنبه 22 شهریور 1386 ساعت 08:08 ق.ظ http://freshblog.blogsky.com

عزیزم وبلاگت و عالی شروع کردی یادت باشه هیچ پستی و بدون اطلاع من نذاری اگه خوب بود خودم برمیدارم. (-:[

چشم !

مینو دوشنبه 7 آبان 1386 ساعت 10:39 ق.ظ

سلام
خیلی کار خوبی کردین که نوشتن رو شروع کردین. مطمئن باشین هرچی که بنویسید هرچقدر هم که شبیه نوشته های دیگران باشه، همون نوشته نمیشه. چون یه فرق اساسی داره و اون هم اینه که شما نوشتینش!
موفق باشین

ممنون... خوشحالم که همچین نظرهایی پیدا میشه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد