ناگفته ها

گذری بر زشتی ها و زیبایی های پنهان

ناگفته ها

گذری بر زشتی ها و زیبایی های پنهان

میمون های نینجون!

خبرش اومده که یک سری میمون در مکه و در غار حرا پیدا شدن که به مسلمون ها حمله می کنند. این میمون ها کاملا آموزش دیده هستن و تازه معلوم شده که به منظور دزدی طلا، گوشی موبایل و سایر وسایل قیمتی زائرین تربیت شده اند!!! در عین حال کسانی که رفتن مکه میگن که ورود به غار حرا اصلا برای خانم ها توصیه نمیشه. چون سوراخ و سنبه زیاد داره و اکثرا عرب ها اون جا کمین کردن ببینن چی گیرشون میاد....!

 من شک ندارم که در پشت این جریانات، قضایای سیاسی زیادی خوابیده که اولین اونها ایجاد تفرقه بین فرقه های مختلف اسلامه. یکی از این فرقه ها که بزرگترین دست پرورده اش بن لادن معروفه، فرقه وهابیت نام گرفته. موسس این فرقه محمدبن عبدالوهاب بوده و بر اجرای افراطی احکام اسلام تاکید دارن. در عین حال اعتقادی به شیعه ها ندارن و بدشون نمی آد هر چند وقت یکبار چند تاشونو سر ببرن تا یک ثوابی هم ببرن.

 

اما میمون ها چه ربطی به وهابیون دارن؟ اگه یک کم برگردیم عقب می بینیم که هر چی بدبختی می کشیم به خاطر همین انگلیسی های پدرسوخته است. واقعا دایی جان ناپلئون راست می گفت که "کار، کار انگلیسی هاست...!؟ ". محمدبن عبدالوهاب رو هم انگلیس در طی یک برنامه کاملا علمی و دقیق در طی مدت 50 سال (!) توسط یک جاسوس به نام "همفر" هدف گرفت و تونست تمام اعتقادات دینی اون رو عوض کنن. این اعتقادات که می گم شامل تمام احکام اسلامه که در قرآن اومده مثل زنا، مشروب خواری، قمار و ... . شاید یک کم خنده دار باشه ولی واقعا این کار رو یک انگلیسی با یک مسلمون انجام داده!!! اون هم با مطالعه قرآن و درک نکات مبهم اون. همفر در تمام این احکام با دلیل و مدرک به عبدالوهاب ثابت می کنه که دلایل قرآن غیر منطقیه! تمام خاطرات این جاسوس در یک کتاب با نام "خاطرات همفر، جاسوس انگلیسی در ممالک اسلامی" ثبت شده که البته چاپش مال سال 1361 و بعد از اون دیگه نایاب شد. نسخه نه چندان کاملش اینجاست.

 

فقط آخرش بگم که بعد از موفقیت طرح همفر، انگلیس تصمیم گرفت که در جزیره العرب هم این طرح رو اجرا کنه و برای همین، محمد بن سعود را برای حکومت اونجا فرستاد که اون هم به فرقه وهابیت گرویده بود و شد جدّ خاندان سعودی...!

 

حالا خودمونیم، هنوز فکر می کنید این میمون ها مال دزدهای عربستان هستن؟!

نظرات 4 + ارسال نظر
عارف شنبه 24 شهریور 1386 ساعت 01:15 ق.ظ

سلام. تبریک میگم خیلی خوب نوشتی. فقط مواظب باش مقتول زنجیره ای نشی!!

فرشته شنبه 24 شهریور 1386 ساعت 01:18 ب.ظ http://freshblog.blogsky.com

این میمون ها علاوه بر اونچه که گفتی روی مسلمانها ادرار میکنن و اونها رو نجس میکنن و نمیذارن اونها راحت زیارت بکنند.

شیما شنبه 24 شهریور 1386 ساعت 03:54 ب.ظ http://hawwa.blogsky.com

سلام.
من این کتاب رو خوندم و خوشحالم که اون رو معرفی کردین ولی کاش می گفتید که محمد بن عبد الوهاب رو همین مستر همفر مدت ها زیر نظر گرفت و وقتی دید به دردش میخوره انقدر تو گوشش خوند تا این فرقه رو تاسیس کنه!یعنی در اصل وهابیت یه فرقه ی انگلیسیه.
موفق باشید

مینو دوشنبه 7 آبان 1386 ساعت 10:52 ق.ظ

چه مطلب جالبی نوشتید. بعد از خوندنش واقعا دلم می خواست این کتاب رو بخونم که شما با گذاشتن نسخه PDF در لحظه آرزوی من را برآورده کردید.ممنون. این خیلی خوبه که مطلبی که نوشته میشه اگر ماخذی داره ذکر بشه .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد