ناگفته ها

گذری بر زشتی ها و زیبایی های پنهان

ناگفته ها

گذری بر زشتی ها و زیبایی های پنهان

دم تمام رفقا گرم!

 بالاخره بعد از چند روز گرفتاری با لپ تاپم برگشتم... هارد مبارکش بد سکتور گرفته بود. بیچاره شدم. بعد از کلی گشتن و رفتن به گارانتی (اون هم از نوع امرتات) و .... هارد خریدم. خودتون هم می دونین جریان بازار ما چیه. اول هارد نیست. بعد هارد پیدا می شه اما اون ظرفیتی که می خوای نیست. خلاصه کلی می گردی وقتی پیدا شد بهت میگن صبر کن بریم از انبار بیاریم. وقتی میارن میگن ببخشید هارد ۱۰۰ نبود ولی ۱۶۰ هست... مجبور می شی بخری. نگاش که می کنی می بینی سالش مال ۲۰۰۵ !!! 

آخرش یک هارد ۱۶۰ گرفتم. تازه یک مشکل دیگه پیدا شد. بعد از نصب ویندوز پورت USB کار نمی کرد!!! بعد از حدود ۱۲ بار نصب مجدد ویندوز و نصب مرحله به مرحله ویندوز فهمیدم یکی از Update‌های مادر بورد که در سایت Sony گذاشته شده بود با ویندوز XP من سازگار نبوده....اما خدا رو شکر حل شد. فقط برای راهنمایی عرض می کنم که در هنگام استفاده از لپ تاپ، مواظب فشار دستهاتون روی صفحه و کیبورد باشین چون یکی از مهمترین عوامل بدسکتور هارد، به دلیل فاصله در حد میکرون بین هارد و صفحات نگهدارنده اون، همین فشارهای جزیی هستند. در ضمن خیلی ها موقع روشن بودن می گیرن روی دستشون حرکت می کنن! مواظب باشینن خیلی خطرناکه! خلاصه خدا نصیب نکنه....!

بگذریم... امروز اومدم یک چیز بامزه بنویسم:

چند روز پیش با یکی از دوستام صحبت می کردم، فهمیدم که هر روز وبلاگ منو می خونه!!! اما حال نمی کنه نظر بده!! بعد مشکوک شدم و با چند نفر دیگه صحبت کردم، فهمیدم بعععععععععععله!! همه همینطورین. خیلی حال کردم! فکر نمی کردم چند خط نوشتن اینقدر سخت باشه. ما هرجا میریم سر میزنیم، حتما یک خطی می نویسیم که یک روحیه ای باشه برای نویسنده...

فقط می خوام بگم: رفقا! دم همتون گرم! خیلی باحالین!! مراقب خودتون باشین !!

نظرات 5 + ارسال نظر
حسام یکشنبه 6 آبان 1386 ساعت 08:10 ق.ظ http://hessamm.blogsky.com

خب خودت هم قبل از وبلاگ دار شدن همینجوری بودی دیگه! حتی اولین بار برام نوشتی من همیشه نوشته هاتو می خونم اما هیچوقت نظر نمی ذارم! مدرکش هم هست!

درسته! اما مشکل اینجاست که اونهایی که وبلاگ منو می خونن اکثرا وبلاگ دارن!!!
حالا چی میگی؟؟؟؟

علی ع دوشنبه 7 آبان 1386 ساعت 10:14 ق.ظ

احسان جان من مدتی بود وبلاگ ها را چک نمی کردم ولی امروز خوندم اول اینکه واقعا دمت گرم موضاعات روزمره خوبی داری و البته کلی با وبلاگ http://freshblog.blogsky.com حال کردم و در ضمن چه نظراتی با حالی می ذارن برا یه سری هاش که کلی خندیدم.

خوش اومدی داداش....شما همین که سر میزنی برای ما افتخاریه...!

مینو دوشنبه 7 آبان 1386 ساعت 11:22 ق.ظ

این مسئله برای من هم یک علامت سئوال بزرگه؟ که چطور میشه حتی یه نظر کوچیک نداد وقتی آدم وقت میذاره و مطلب رو میخونه

واقعا....! می بینی تو رو خدا..!

فرهاد دوشنبه 7 آبان 1386 ساعت 02:40 ب.ظ http://www.rahdari.ir

ولی من که اصلا نمی خونم ((:
اینم واسه روحیه رفیق.....

تو که راست میگی....! منم وبلاگتو نمی خونم! مگر که بخوام یک چیزی در مورد افتخاری بگم!

مینو سه‌شنبه 8 آبان 1386 ساعت 10:10 ق.ظ

سلام.خوبین
اومدم ببینم مطلب جدیدی گذاشتید یا نه و دیدم که نظرات من رو گذاشتید و به اونها پاسخ دادین. خواستم از وقتی که برای این کار گذاشتید تشکر کنم.

سلام.
من هم از اینکه وقت گذاشتید و نظر گذاشتید ممنونم. امیدوارم اونقدر مطالبی که می نویسم مفید باشه که شما باز هم سر بزنید.
راستی شما وبلاگ ندارید؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد