ناگفته ها

گذری بر زشتی ها و زیبایی های پنهان

ناگفته ها

گذری بر زشتی ها و زیبایی های پنهان

رقص شکسته!

نمی دونم چقدر علاقه به کلکسیون دارید؟ اصلا اهل نگهداشتن مجموعه کامل از هر چیزی که باشه هستید یا نه؟

من یک کلکسیون از کبریت دارم که شامل یک مجموعه کامل از حدود سال 1340 ه. یکی دیگه از مجموعه هایی که خیلی بهش علاقه دارم و مرتبا در حال افزایش هست، فیلمه، اون هم با فرمت DVD !! که از 3 سال پیش شروع کردم.

الحمدلله به حول و قوه قانون کپی رایت، توی این دور و زمونه دیگه نیازی به خریدن فیلم اوریجینال نیست! و همه چیز به راحتی گیرت میاد. خیلی فیلم ها بوده که گیر اوردم مثل Grease 1, 2 و یا Singin' in The Rain که به نظر من یکی از شاهکارهای موزیکال جهانه! در اون زمانی که جلوه های ویژه نبوده، در یکی از قشنگترین سکانس های این فیلم حدود 10 دقیقه صحنه آواز و رقص بدون کات می بینید!!!

یکی از فیلم هایی که خیلی دنبال نسخه دی وی دی اون بودم و شاید خیلی ها فقط اسم آهنگش رو شنیده باشن، فیلم Breakin’ یا همون Break Dance بود که تازه دیشب موفق شدم از یکی دیگه از بر و بچه های خوره فیلم گیر بیارم!! این فیلم که 1 و 2 داره، در مورد گروهی سیاه پوسته که برای اولین بار رقص Break رو در بین سایر رقص های رسمی و جدی مطرح می کنن!

بر خلاف آواز زیر باران، این فیلم اصلا کارگردانی درست و حسابی نداره و مشخصه که صرفا برای نمایش این رقص ساخته شده. حتی در صحنه ای از فیلم، نخی که جارو به اون وصله دیده می شه!!! و یا هنرپیشه ها به دوربین نگاه می کنن و خلاصه چیزهای دیگه . اما یک چیزش محشره : در اون میشه تیپ و قیافه هایی رو دید که الان بهش میگن "جواد"!!

 

دیدن این فیلم رو به تمام خوره های فیلم توصیه می کنم. بویژه که در اون، فقط در 2 پلان(!)، چهره "ژان کلود وندام" در بین سایرین به چشم می خوره!!!

نظرات 3 + ارسال نظر
حسام یکشنبه 13 آبان 1386 ساعت 10:54 ب.ظ http://hessamm.blogsky.com/

من اینو می خوام! فکر کنم end خنده بازار باشه!

بایا شنبه 31 فروردین 1387 ساعت 01:10 ب.ظ

سلام دوست عزیز
من خیلی دوست دارم که فیلم بریک این ۱ و ۲ و همچنین گریس رو ببینم . چطور میتونم این فیلمو تهیه کنم یا اگه بشه از شما بگیرم.
ممنون

مهدی پنج‌شنبه 20 اسفند 1388 ساعت 03:30 ب.ظ http://www.iranmatches.blogfa.com

آقای احسان فردوسی سلام
من مهدی هستم کلکسیون کبریت دارم
همچنین یک وبلاگ برای کلکسیونر ها داریم .
اگر علاقه رارید با هم ارتباط داشته باشیم و باما همکاری داشته باشیم . 09121889562

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد