ناگفته ها

گذری بر زشتی ها و زیبایی های پنهان

ناگفته ها

گذری بر زشتی ها و زیبایی های پنهان

چهارشنبه سوری!

این هم از چهارشنبه آخر سال ما...!

خودمونو می کشیم هر چی داریم می سوزونیم... انواع مواد منفجره و ترقه و نارنجک و بمب و کوکتل مولوتوف! خلاصه آخر خوشی ها مون همینه... البته ما هم جدا از این جریانات نبودیم. هر چی کاغذ باطله و کتاب داشتیم سوزوندیم. کلی هم دود خوردیم. از روی آتیش پریدیم. بعدش هم تا آخر شب خوردیم. تلویزیون و فیلم و ... هم که طبق معمول بخش جدا ناشدنی مهمونی های ما ایرونی هاست. انگار میریم خونه همدیگه تلویزیون نگاه کنیم!! این عکس هم از سفره چهارشنبه سوری خودمون گرفتم... آخر هنرمندیه!!!

خلاصه هیچ چیزی دیگه از رسم و رسوماتی که باید در این شب به جا بیاد باقی نمونده جز دود! دیروز بود که سردار رادان صحبت می کرد و میگفت که ما در کنار مردم هستیم و در به جا آوردن رسومات چهارشنبه سوری به اونها کمک می کنیم. فقط با کسانی که هنجار شکنی کنن برخورد می کنیم (البته تعریفی از هنجار شکنی نداد!) تازه قول داد که از سال آینده هم برگزاری این مراسم رو به محلات و مساجد و بسیج هر محله محول کنن تا به صورت خود جوش برگزارش کنن!!! خدا به دادمون برسه . از سال آینده مراسم دعای کمیل و جشن نیکوکاری در چهارشنبه سوری برگزار می شه و بسیجی های محل هم کمک می کنن تا کسی مزاحم خواهر های محله نشه.

 عید مون هم که داره از راه میرسه و دوباره همون برنامه های شاد همیشگی!! مجموعه چارلی چاپلین و فیلم های لویی دوفونس و بود اسپنسر و خلاصه سینمای کمدی. تازه جدیدا چند تا مجری چندش آور هم که به نظرشون خیلی شاد هستن پیدا کردن که میان و هر مزخرفی که میخوان میگن. خلاصه بر حسب شواهد و قراین، نوروز شادی در پیش داریم. خوشحالم!!!

بد نیست اگه فرصت کردین کانال کشور آذربایجان رو ببینین... تازه معلوم میشه چرا نوروز رو به اسم ما ثبت نمی کنن!

نظرات 3 + ارسال نظر
فرشته چهارشنبه 29 اسفند 1386 ساعت 09:33 ب.ظ http://freshblog.blogsky.com

یکی به خودت بگه که این کنترل تلوزیون وقتی مهمون داریم از دستت نمی افته و آخرش همه شاکی میشن!!! و در مورد نوروز که باید بگم این باکویی ها همچین جشن می گیرن که آدم حسرت میخوره مگه ما چیمون کمتره؟؟؟

در ضمن برو خدات رو شکر کن که آتیش گیرت اومد بپری خیلی ها همینم گیرشون نمیاد....

حسام پنج‌شنبه 15 فروردین 1387 ساعت 02:27 ب.ظ http://hessamm.blogsky.com/

سلام. من اومدم وبلاگت مخاطب داشته باشه!
موضوع پست که تکراریه اما اگه واقعا این عکس رو خودت گرفتی باید بگم بعد از مدتها بالاخره یه چیزی ازت دراومد که قابل دیدنه!
سال نو هم مبارک!

آمدی جانم به قربانت... کاش نمی اومدی!
اینقدر بیکاری به همه وبلاگ ها سر می زنی قاطی کردی که کی چی می نویسه....
در ضمن چهارشنبه سوری من و چهارشنبه سوری دیگران... هر دو چهارشنبه سوریند... اما این کجا و آن کجا!!

فرهاد شنبه 17 فروردین 1387 ساعت 11:44 ق.ظ http://www.rahdari.ir

وبلاگت خوش تیپ شده...
با این ترقه و موشک و نارنجک گند زدند به چهارشنبه سوری.

قراره به زودی نیروهای حزب الله لبنان هم برای برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم چهارشنبه سوری چند تا قرارداد با سازمان حفظ ارزشها و ... امضا کنند!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد