ناگفته ها

گذری بر زشتی ها و زیبایی های پنهان

ناگفته ها

گذری بر زشتی ها و زیبایی های پنهان

جزیره کیش

تعطیلات فرصت خوبی بود تا یک سفر یک هفته ای به جزیره کیش داشته باشیم. هر چند، چند سال قبل هم رفته بودم، اما باید اعتراف کنم به نسبت سال 1380 تغییرات زیادی داشت که جزیره را بی شباهت به اونور آب نکرده بود. به نظر میرسید در ایران نیستی.

قرار نیست از اونجا تعریف کنم. فقط چند تا عکسهایی رو که گرفتم و فکر کنم ارزش اون رو داره که شما هم ببینین براتون میذارم. عکس هایی از خلیج زیبای فارس و باغ پرندگان...

 

 

 

در ضمن در حین ماهیگیری چند تا ماهی کوچیک بسیار زیبا هم گرفتم که دلم براشون سوخت. آخه قرار نبود سراغ این لقمه های گنده تر از دهانشون بیان. طفلکی ها فکر کرده بودن میتونن طعمه رو قورتش بدن... اما تو گلوشون گیر کرده بود.

 

واقعا دریای جنوب چیز دیگه ایه... توش هیچ اثری از پوست بلال و پلاستیک و .... نیست. شفافیت آب و شور بودن اون به همراه تابش آفتاب طعمی به سفر آدم میده که هیچوقت یادش نمیره.

 

وقت کردین برین... حیفه!

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
رضا یکشنبه 17 خرداد 1388 ساعت 03:55 ب.ظ http://cloob.com

سلام دوست عزیز
وبلاگ بسیار خوبی دارید و ازتون تشکر میکنم
با توجه به اینکه اسم وبلاگتون هم ناگفته هاست کاش در مورد این ناگفته های جزیره کیش هم بنویسید :
اغلب اجناس موجود در بازار کیش محصول چین و بسیار بی کیفت میباشد و معمولا اجناسی که در تهران به فروش نمیرسد در کیش عرضه میگردد که با توجه به عدم اگاهی خریداران اجناس بنجل فروخته می شود
نمونه آن عطریات درجه ۲ - لباسهای بی کیفیت و ظروقف و ...

با تشکر

بعله. کاملا درست میفرمایید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد