ناگفته ها

گذری بر زشتی ها و زیبایی های پنهان

ناگفته ها

گذری بر زشتی ها و زیبایی های پنهان

بی ربط!

بالاخره فیلم Percy Jackson & the Lightening Thief اومد و روز اول رفتیم سینما دیدیمش. خیلی قشنگ بود. نه به پیچیدگی هری پاتر و اواتار . ولی داستان خیلی قشنگ در مورد خدایان! جلوه های ویژه هم خیلی بی عیب و نقص بود. فقط نمیدونم چرا خیلی معروف نشده هیچ جا!

 

از وقتی اومدیم اینجا دیگه تحریم سینمای ایران رو شکستیم و فیلم ها رو از اینترنت دانلود میکنیم و خلاصه هر شب یه فیلم ایرانی! بالاخره از هر 10 تا فیلم یه دونه هم قشنگ پیدا میشه توشون. اما جالب اینه که همه فیلم ها رفتن به سمت کمدی و طنز و الحق که بعضی هاشون واقعا خنده دارن. آخریشون هم که دیدیم "پسر تهرونی" بود. کارگردانیش خیلی بهتر از بقیه فیلم هاست و فکر میکنم نقطه قوتش هم به بازیگردانی شریفی نیا بر میگرده که واقعا از همه خوب بازی گرفته.

 

راستی بعد از اون جریانات همه به بدترین شکل با شریفی نیا برخورد کردن، هو کردن و مسخره کردن و ...واقعا کار درستی بود؟ چقدر همه مطمئن بودن که شریفی نیا با کمال میل توی مراسم تحلیف شرکت کرده؟؟ چون اولین بار نیست که خیلی ها به اجبار در یه سری برنامه ها شرکت می کنن. مگه خیلی ها نبودن که توی دادگاه اعتراف به جاسوسی کردن؟؟؟ خلاصه میگم همه هم مطمئن هستم که گرفتیم ... آبی که ریخته شد دیگه جمع نمیشه. کاش صبرمون بیشتر بود. کاش زود قضاوت نمیکردیم.

نظرات 4 + ارسال نظر
سینا جمعه 23 بهمن 1388 ساعت 06:08 ب.ظ http://13641110.blogfa.com

سلام دوست عزیز.
سر به من بزن!!!

چشم!

محمد سه‌شنبه 27 بهمن 1388 ساعت 08:27 ق.ظ http://mohamed.blogsky.com/

احسااااااااااان باورم نمیشه یه نفر تو یه پست هم از هری پاتر و آواتور بنویسه و هم از پسر تهروونی.)) ما یه جایی بودیم این پسر تهروونی رو گذاشتن من واقعا حالم بد شد. شریفی نیا دیگه گندش رو دراورده با این نقشای حیض و تکراری و بیخود.

نشد!! شریفی نیا گندش رو در نیاورده. کارگردان گندش رو در آورده با این فیلمنامه اش. شریفی نیا بهش این نقش ها میخوره همه هم بهش میدن. مثل اینه که یکی بخواد از آرنولد واسه فیلم رمانتیک استفاده کنه. خوب این نقش بهش میخوره. اینو خوب در میاره. اما واقعا معلوم نیست که اگه نقش دیگه ای بهش بدن خوب بازی میکنه یانه!!!

در ضمن مگه چه اشکالی داره که آدم گهگاهی این فیلم ها رو ببینه تا قدر آواتار رو بدونه.

حسام چهارشنبه 28 بهمن 1388 ساعت 08:11 ق.ظ http://hessamm.blogsky.com

به نظر من که شریفی نیا کلا آدم نون به نرخ روز خوریه که باید بدتر از اینها باهاش رفتار بشه. چند هفته پیش رفته بود کنسرت گروه seven band توی سالن میلاد، ملت انقدر هو کردن که پا شد رفت بیرون...

در ضمن، به نظر من آدم ها مسئول کارهاشون هستن. مگه برای اون جلسه از آدم های دیگه دعوت نشده بود؟ چرا هیچکس نرفت و فقط این بابا بلند شد رفت؟ حالا احمد نجفی موضعش از قبل مشخص بود، اما این یکی نه!

پرسی جکسون فیلم معروفیه، از اون چیزهاییه که حالا حالاها می شه براش دنباله سازی کرد.

برادر من. اگه یه روز بیان بهت بگن اگه فلان جا نیای میزنیم تمام خانوادتون رو میکشیم تو نمیری؟؟؟؟ نمیگم اینطوری بوده اما هیچ کس نمیدونه. شاید هم واقعا اینطور که تو میگی باشه. در هر صورت خدا میدونه.

نکته جالب در مورد پرسی جکسون اینه که خیلی جلوه های ویژه اش ساده تر از فیلم های دیگه است اما داستان خیلی قشنگ به تصویر کشیده شده. مخصوصا انتخاب پیرس برازنان خیلی به جا بوده.

حسام یکشنبه 9 اسفند 1388 ساعت 11:31 ق.ظ

سلام. خوبی؟

وقت می کنی یه فیلمنامه کوتاه بخونی؟

بده داداش چرا نخونیم. چیزی که اینجا زیاده وقته.... از بس همه چی سریع انجام میشه.... بلندشم داشتی بده بخونیم!

اما از شوخی گذشته، دوست دارم بخونم. بفرست .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد